ارسال تست

پنل اس ام اس چیست؟|پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی چیست؟

به پنل پیامکی تل اس ام اس خوش آمدید. امروز قصد داریم شرح کاملی از پنل پیامکی را برای شما توضیح داده و با امتیازات که برای کسب و کار ما ایجاد می کنند آشنا شویم.

پنل اس ام اس برنامه ای تحت وب می باشد که تمام نیاز های پیام رسانی را در حوزه تبلیغات و خدمات با هدف بزرگ نمودن بازار و یا نگهداری مشتریان برای کسب و کار شما به صورت یک پکیج کامل به ارمغان می آورد . بدین صورت که شما اکانت را به صورت سالیانه و یا مادام العمر از شرکت هایی که ارایه دهنده سرویس هستند تهیه نموده و در کمتر ۳۰ دقیقه صاحب یک پنل پیامکی با امکانات که آن شرکت به شما ارایه می دهند میشوید.

امکانات پنل پیامکی:

امکاناتی را که پنل های پیامکی برای شما معمولا تهیه می بینند متشکل از : ارسال سریع تکی و گروهی,ارسال بین المللی, ارسال از دکل,ارسال سن و جنسیت,ارسال منطقه ای کشوری,ارسال از کدپستی,ارسال محله ای,ارسال به بلک لیست,ارسال از نقشه,ارسال پیام صوتی ,سرویس های بازاریابی خودکار و هوشمند و… می باشندکه این سرویس ها در شرکت های مختلف متفاوت خواهد بود.

انواع خطوط ارسال پیامک:

سر شماره های ارسال و دریافت پیامک به دو صورت می باشند:

۱-خطوط اشتراکی :چند سرشماره رند می باشند که بر روی پنل ها تنطیم شده برای ارسال موضوع های مختلف برای مخاطبین

۲- خطوط اختصاصی : خطوطی هستند که شما به دو صورت سفارشی و غیر سفارشی می توانید بر روی پنل خود با سر شماره های مختلف مثل(۱۰۰۰،۲۰۰۰،۳۰۰۰،۵۰۰۰،۰۲۱،۰۲۶) داشته باشید این خطوط به شما امکان ارسال و دریافت پیامک را می دهد و شما می توانید با مخاطبین خود ارتباطی دو سویه برقرار نمایید . برای اطلاع از تعرفه خطوط می توانید کلیک کنید.

نکته: در پنل پیامکی تل اس ام اس یک خط اختصاصی هدیه با قابلیت ارسال و دریافت به شما تقدیم خواهد شد.

خطوط اختصاصی شما نقش شناسنامه کسب و کارتان را در ذهن مخاطبین دارند بدین صورت که بد از مدتی بعد از دیدن شماره شما می توانند متوجه شوند که شما خدماتی جدید ارایه داده اید و یا به فکرشان هستید.

شما می توانید از خط یا خط های خود به دو صورت تبلیغاتی و یا بازایابی اولیه(تحلیگر) استفاده نمایید و یا کار اطلاع رسانی را برای مشتریان خو انجام دهید برای کار اطلاع رسانی تان می توانید از طریق خط خدماتی اقدام نمایید.

خط های خدماتی می توانند شماره اختصاصی پنل پیامکی شما و یا شماره هایی که تل اس ام اس در پنل های خود به صورت اشتراکی در اختیار قرار می دهد استفاده کنید . این خطوط قابلیت ارسال به تمام شماره ها بدون محدویت های بلک لیست(کسانی که پیام تبلیغاتیشان بسته است) را دارا می باشد و مطمئن هستید که پیام خدماتی شما به مخاطبین رسیده است.

نکته : این خطوط خدماتی در تمام شرکت ها وجود ندارد پس قبل از اقدام به خرید حتما این موضوع را بررسی نمایید.

وب سرویس و کارآیی آن در پنل پیامکی :

یکی دیگر از ویژگی های پنل پیامکی امکان ارسال پیامک از طریق وب سرویس است. از اینرو شما می توانید نرم افزارهای تحت وب و یا سایت شرکتی و یا فروشگاهی خود را به سامانه پیامکی متصل نموده و از طریق آن مشتریان را از پروسه خدماتی که از شما می گیرند مطلع نمایید.

همینطور شما می توانید با استفاده از وب سرویس کد احراز هویت برای ثبت نام در سایت و یا اپلیکیشن خود رانیز محیا سازید.

ارسال به بلک لیست:

یکی از سرویس های مهم دیگر که می توانید با استفاده از پنل پیامکی بگیرید ارسال به بلک لیست است.

با توجه به ارسال های بی هدف و عدم آموزش صحیح در نحوه به کارگیری این نوع تبلیغ کاربران زیادی پیامک تبلیغاتی خود را مسدود نموده اند که این موضوع به هر دو طرف ضربه خواهد زد هم صاحبین کسب و کار به علت کوچک تر شدن بازار هدف و هم مشتریان به خاطر اینکه شاید یک سرویس خوب و مورد نیاز خود را ازدست دهند و یا به مراتب با هزینه بیشتری دریافت کنن از اینرو بر آن شدیم تا ارسال به بلک لیت را از طریق سیم کارت در پنل پیامکی تل اس ام اس برای تمامی کاربرین محیا سازیم.

ویژگی های پنل پیامکی تل اس ام اس:

ارسال پیامک های بازاریابی اولیه (تحلیگر)

ارسال نوبت دهی

ارسال نظرسنجی

مسابقه

قرعه کشی

ارسال سررسید اقساط

کارت ویزیت الکترونیکی

سیستم ارسال و دریافت از طریق خطوط اختصاصی

ارسال به تفکیک محله ها

ارسال از نقشه گوگل

ارسال پیام صوتی

مشاوره در زمینه طراحی پیامک

نکته:آیتم های بالا علاوه بر امکاناتی است که تمامی پنل های پیامکی دارا می باشند.

0/5 (0 Reviews)

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 17 =


لینک های سریع
ارسال پیامک تست

 

 

جهت ارسال تست شماره همراه خود را وارد نموده و ارسال را بزنید

    درخواست تماس

    در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند