نمایندگی پنل پیامکی و کسب درآمد

راه حلی که فکر می کنید که کسب و کار شما در سریع ترین حالت دیده می شود چیست؟

به نظر می آید که راحتترین و کم هزینه ترین و سریع ترین ابزاری که وجود دارد که شما محصولاتتان را به مخاطبین خود معرفی کنید پنل های پیامکی است.

در این مقاله سعی داریم تا شما را با ساختار و تمایزات پنل های پیامکی و کاربرد آن در تبلیغات  و کسب درآمد از آن در صنوف مختلف آشنا نموده و آن را به شکلی جامع تفسیر کنیم.

ما به شما مالفه های یک پنل پیامکی مناسب و کاربردی برای کسب درآمد معرفی خواهیم کرد.

نمایندگی پنل پیامکی برای ارسال انبوه اس ام اس و پیامک برای گروه هدف استفاده می شود. قطعا اگر قصد داشته باشید که یک پیامک را برای افراد زیادی ارسال نمایید، این مورد معقولانه نمی باشد که به صورت دستی با یک گوشی مکررا پیامک ارسال نمایید. نمایندگی پنل پیامکی به کسب و کارها به راحتی کمک می نماید تا با مشخص نمودن کاربران هدف، ارسال اس ام اس به راحتی انجام دهند.

با توجه به نوع کسب و کار و فعالیت شما، گاها لازم می باشد که از طریق پیامک برای انبوهی از کاربران خود پیامک ارسال نمایید. قطعا این مورد به صورت دستی امکان پذیر نیست. در این مقاله تلاش شده است تا نمایندگی پنل پیامکی و کاربرد های آن تشریح گردد.

به عبارت ساده تر نمایندگی پنل پیامکی کمک می نماید تا با کمترین هزینه در کمترین زمان بتوان برای گروه انبوهی از کاربران اس ام اس و پیامک ارسال نمود. نمایندگی پنل پیامکی و یا اس ام اسی می تواند انواع مختلف داشته باشد و هر کدام ویژگی های منحصر به فردی نیز داشته باشند. در این نوشتار تلاش شده است تا کاربردها و ویژگی های نمایندگی پیامک مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد.

نمایندگی پنل پیامکی چیست

نمایندگی پنل پیامکی چیست ؟

نمایندگی پنل پیامکی یک راه و روش جدید برای کسب درآمد می باشد. فرض کنید مدیر یک سازمان و شرکت می باشید و قصد دارید تا یک رویداد و نشست کاری را به کارمندان خود اطلاع رسانی نمایید یا در اجتماع بزرگ تر مثلا سالروز تولد ائمه را به گروه خاصی از افراد به وسیله پیامک تبریک بگویید. این موارد بخشی از کاربرد های نمایندگی پنل پیامکی می باشند. جالب است تا در نظر داشته باشید که استفاده از اس ام اس و پیامک که امروزه بین افراد رواج بسیار یافته است، می تواند منبع درآمدزایی خوبی باشد.

نمایندگی پنل پیامکی می تواند در اطلاع رسانی، جذب مشتری و افزایش فروش تاثیر بسزایی داشته باشد. با استفاده از نمایندگی شما تنها گروه هدف خود را مثلا مردان کمتر از ۴۰ سال، انتخاب می نمایید و پیامک مد نظر خود را ارسال نمایید. در نمایندگی ها، شماره افراد از قبل جمع آوری و طبقه بندی شده است لذا لازم است تا تنها گروه هدف انتخاب شده و اس ام اس ارسال گردد.

در نمایندگی پنل پیامکی معمولا بر اساس روش های مختلفی گروه ها طبقه بندی می شوند. در زیر برخی از طبقه بندی ها شرح داده شده است:

  1. براساس موقعیت در نقشه گوگل
  2. بر اساس جنسیت
  3. بر اساس سن
  4. بر اساس کد پستی

و…

در نظر داشته باشید که شما می توانید از پنل نمایندگی اس ام اس برای جلب رضایت کاربر و مشتری خود نیز استفاده نمایید. به طور مثال شما می توانید اطلاع رسانی در خصوص افزایش موجودی کالا مورد نظر کاربر، تمدید سرویس و مواردی از این قبیل را به وسیله پیامک به کاربران خود انجام دهید.

معرفی نمایندگی پنل پیامکی

دلیل استفاده و اهمیت نمایندگی پنل پیامکی چیست ؟

اگر شما نیز قبول داشته باشید که هم اکنون موبایل جزء جدا ناپذیر از زندگی همه افراد شده است، پس تایید خواهید نمود که پیامک و اس ام اس می تواند برای جلب نظر کاربر و اطلاع رسانی به وی بسیار موفق عمل نماید. با استفاده از نمایندگی پنل پیامکی شما می توانید صحبت خود را در سریع ترین زمان ممکن و در مقیاس خیلی بزرگ به گوش مخاطبان خود برسانید و انتظار بازخورد نیز داشته باشید.

باید در نظر داشت که نمایندگی پنل پیامکی یک روش بدون واسطه برای ارتباط شما با کاربران خود می باشد. این نمایندگی می تواند قابلیت دریافت اس ام اس، ارسال پیامک و حتی گزارشگیری نیز داشته باشد. در بخش ارسال اس ام اس شما می توانید بر اساس بانک شماره هایی که از قبل جمع آوری نموده اید، ارسال پیامک انبوه داشته باشید. البته این مورد قابل به ذکر است که می توانید از بانک های از پیش تعریف شده سامانه نیز استفاده نمایید.

همانگونه که شما امکان ارسال اس ام اس را دارید می توانید از طریق نمایندگی پیامک نیز دریافت نمایید، ای مورد تعامل شما را با کاربر افزایش می دهد. نرخ محاسبه پیامک همچون نرخ عادی مصوب است اما باید در نظر داشت که چنانچه اس ام اسی که از طریق نمایندگی پنل پیامکی ارسال شده است، به دست کاربر و مشتری نرسد، هزینه آن مجدد به پنل نمایندگی عودت داده شده و یا به اصلاح شارژ می گردد.

چگونه می توان با استفاده از نمایندگی پنل پیامکی درآمد زایی نمود؟

شما با استفاده از پنل نمایندگی می توانید به صورت اینترنتی و آنلاین درآمد زایی داشته باشید. این درآمدزایی در بخش های مختلفی دسته بندی می شود که در زیر توضیح داده خواهد شد:

آشنایی با نمایندگی پنل پیامکی

  • درآمد زایی به وسیله فروش نمایندگی پنل پیامکی: شما این امکان را خواهید داشت تا از هر شرکتی نمایندگی اس ام اس خود را خریداری نمایید و با هر قیمت دلخواه در پنل خود قابلیت چند نمایندگی را فعال نموده و آن را به افراد دیگر و با هر قیمت دلخواه عرضه دارید. به عبارت دیگر امکان تعریف نمودن نماینده در نمایندگی شما وجود دارد و شخصی متوجه نمی شود که نمایندگی پنل پیامکی اصلی از چه شرکتی تهیه شده است.
  • درآمد زایی به وسیله فروش شارژ: قطعا در یک نمایندگی پنل پیامکی برای ارسال انبوه اس ام اس نیاز است تا کاربر با توجه به بسته های تعریف شده در نمایندگی هزینه ای پرداخت نماید. شما این امکان را خواهید داشت که بسته های مختلف و با شرایط ویژه ایجاد نموده و با قیمت مناسب به کاربران خود ارائه دهید. قیمت گذاری و سود ناشی از این شارژها تنها برای شما محاسبه خواهد شد.
  • درآمد زایی و به وسیله ارائه خطوط تماس خاص: همان گونه که مستحضر هستید همیشه شماره تلفن های رند از اهمیت بیشتر برای کاربران برخوردار بوده است. در این روش شما می توانید در نمایندگی پنل پیامکی خود، شماره های رند را با هر قیمت دلخواه و مد نظر خود به کاربران خود ارائه دهید.

ویژگی های نمایندگی پنل پیامکی

چگونه می توان سود ناشی از نمایندگی پنل پیامکی را افزایش داد؟

برای پاسخ به این سوال می بایست به  صورت جدی تر به قضیه ارسال پیامک و اس ام اس انبوه نگاه کرد. در گام اول پیشنهاد می شود تا از گروه هدفی استفاده شود که کمتر افراد به دنبال بازار آنان رفته اند. به طور مثال فعالیت خود را با دامداران آغاز نمایید و فعالیت خود را در کارگروه آنان بسط دهید. در گام های بعدی می توان با اپراتور های تلفن همراه و سایر سازمان های مرتبط همکاری فی مابین داشت تا جامعه آماری که از شماره تلفن ها به دست می آورید به صورت جامع تر و کامل تری باشد.

چنانچه در نمایندگی پنل پیامکی خود امکانات ویژه تری قرار دهید و یا به عبارت دیگر، فعالیت با آن را برای عموم آسان تر نمایید، افراد راحت تر هزینه می نمایند. لذا بخش ظاهر یک نرم افزار بسیار می تواند مهم باشد. در این راستا می توانید از یک برنامه نویس و متخصص وب استفاده نمایید تا ui نمایندگی اس ام اس شما را بهبود ببخشد.

مزایای نمایندگی پنل پیامکی چیست ؟

پنل های نمایندگی همان طور که در قبل نیز عنوان شد می تواند از یک سو جنبه تبلیغات و از سوی دیگر افزایش میزان فروش و جذب مشتری را داشته باشد. چنانچه شما یک کسب و کار اینترنتی دارید، همچون فروش بلیط قطار و … می توانید از طریق پیامک به کاربران خود آفرها و تورهای ویژه را در سریع ترین زمان ممکن اطلاع رسانی نمایید. چنانچه قصد دارید تا خدمات جدید به فعالیت خود اضافه نمایید، می توانید به وسیله پیامک این مورد را به مشتریان خود اطلاع دهید. همچنین امکان خبر دادن در خصوص برگزاری افتتاحیه و به صورت کلی هر گونه رویداد از پنل نمایندگی ممکن می باشد.

کاربردهای نمایندگی پنل پیامکی

بازاریابی از طریق نمایندگی ارسال انبوه اس ام اس امروزه کاربرد زیادی دارد. این مورد می تواند میزان زمان مورد نیاز جهت اطلاع رسانی به کاربر را به شدت کاهش دهد. از طرف دیگر نیاز به چاپ بنر، کاتالوگ و مواردی از این قبیل نمی باشد. لذا هزینه ها نیز برایتان بسیار کاهش می یابد.

راهنمای تهیه نمایندگی پنل پیامکی:

هر نمایندگی پنل پیامکی می توان امکانات ویژه ای داشته باشد که بر اساس آن قیمت های ویژه ای نیز برای آن در نظر گرفت. در زیر برخی از مهمترین ویژگی های پنل ارسال اس ام اس شرح داده شده است:

  1.  امکان وارد نمودن نماینده جدید: زمانی که شما از شرکتی پنل نمایندگی اس ام اس دریافت می کنید، می بایست امکان تعریف کاربر جدید در آن وجود داشته باشد. با انجام این امر شما می توانید نمایندگان منحصر به فرد ایجاد نموده و کسب سود کنید. هر اندازه برای نمایندگان امکان درج ویژگی های بیشتری باشد، می توان هزینه بیشتری جهت ارائه پنل نمایندگی در نظر گرفت.
  2. امکان تعریف بسته های دلخواه: شما باید بتوانید در نمایندگی پنل پیامکی خود بر اساس، تعداد شماره ها، تعداد اس ام اس ها و هر مورد دیگری که مد نظر دارید، بسته تعریف نمایید و برای آنها قیمت های منحصر به فرد نیز در نظر بگیرید. طبیعی است که هر اندازه امکانات بسته ها و تعرفه های شما بیشتر باشد، می توان قیمت بیشتری نیز برای آن در نظر گرفت که به عنوان سود نمایندگی محسوب می شود.

دانستنی های نمایندگی پنل پیامکی

  • امکان اتصال به درگاه بانکی : در نظر داشته باشید که نمایندگی پنل پیامکی به صورت خودی خام است و لازم است تا موارد دیگر برای سهولت استفاده کاربر در آن تعبیه شود. یکی از این موارد امکان اتصال به  درگاه بانکی برای شارژ پنل کاربری است تا فرد به ازای هر شارژ مجبور نباشد به صورت فیزیکی به نمایندگی پنل پیامکی مراجعه نماید.

آنچه که قبل از راه اندازی نمایندگی پنل پیامکی باید در نظر داشته باشید:

قبل از آغاز راه اندازی سامانه ارسال انبوه اس ام اس پیشنهاد می شود تا پیش نیاز های این کسب و کار را مطالعه نموده و در خصوص آن آگاهی کسب نمایید. در نمایندگی ارسال پیامک باید در نظر داشت که آیا لازم است تا امکان عودت وجه را برای کاربران خود در نظر بگیرید یا خیر. با توجه به اینکه در خرید های اینترنتی که به جای محصول خدمات ارائه می شود، کاربر نیاز به گارانتی دارد لذا پیشنهاد می شود تا این گارانتی را در قبال ضمانت عودت وجه برای دوره محدود در نظر بگیرید.

در گام بعدی می توانید برای نمایندگی پنل پیامکی خود یک سایت طراحی نمایید و تمام فروش های خود را به صورت اینترنتی انجام دهید. در این شرایط فروش شما تنها به یک شهر خلاصه نمی شود و جامعه فروش بالاتری خواهید داشت اما این مهم را فراموش نکنید هر اندازه که جامعه فعالیت شما بزرگتر شود لذا لازم است تا بانک شماره تلفن های شما نیز کامل تر باشد.

میزان سود نمایندگی پنل پیامکی به حجم تبلیغات شما وابسته است. هر اندازه که تبلیغات شما در وسعت بیشتر انجام شود می تواند بازخورد بهتری داشته باشد. گاها مشاهده شده که درآمد این مورد تا ماهی چند ده میلیون نیز بوده است.

دلایل استفاده از نمایندگی پنل پیامکی

نتیجه گیری:

نمایندگی پنل پیامکی و یا ارسال انبوه برای اکثر کسب و کارها چه در بازارهای سنتی و چه در بازار های اینترنتی مهم می باشد. به صورت کلی این مورد یک روش بازاریابی پویا از طریق موبایل شناخته می شود. در پنل نمایندگی ارسال انبوه پیامک شما می توانید یک جامعه آمار قوی از شماره تلفن های های کارگروه هدف خود به دست آورید تا در هر زمان ممکن با آنها اطلاع رسانی کنید. شما این امکان را خواهید داشت تا از اطلاعات آنان بکاپ تهیه نموده و آنها را دیتابیس های پنل نمایندگی ذخیره نمایید.

باید در نظر داشت که بازاریابی یا کسب درآمد از طریق نمایندگی پنل پیامکی نیاز به ثبت شرکت در ابتدا ندارد. شما می توانید تنها تحت نام یک دامنه فعالیت خود را آغاز نمایید و هر زمان که نیاز به ثبت یک برند و لوگو به نام خود داشتید، اقدام به ثبت شرکت نمایید.

برای انتخاب شرکت مد نظر جهت اخذ نمایندگی پنل پیامکی می بایست به موارد متفاوتی دقت نمایید. به عبارت دیگر تعرفه هایی که آنها اعلام نموده اند، امکاناتی که در پنل نمایندگی خود درج کرده اند، تاریخ های بکاپ گیری، حجم شماره تلفن ها و موقعیت جغرافیایی تلفن ها و هزینه ای که بابت ارسال هر اس ام اس دریافت میکنند از جمله مواردی است که باید به آنها دقت نمود.

5/5 (1 Review)

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =


لینک های سریع
ارسال پیامک تست

 

 

جهت ارسال تست شماره همراه خود را وارد نموده و ارسال را بزنید

    درخواست تماس

    در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی فرم زیر را تکمیل نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند